انتخاب و ساخت ریمل مناسب فاطیما حبشی
تاثیری که مژه بر زیبایی فرد می گذارد غیر قابل انکار است، همچنین وظیفه محافظت از چشم در برابر گرد و غبار و آسیب های دیگر را بر عهده دارد. مدت ها بود که خانم ها به آرایش چشم توجه ویژه ای داشتند به همین دلیل از ریمل برای این منظور استفاده می کردند که برای خرید یک ریمل خوب و مناسب بهتر است از قبل اطلاعاتی داشته باشید که چه ریملی به شما می آید. نکاتی وجود دارد که در هنگام خرید باید به آنها توجه کنید که این نکات عبارتند از:
برای دیدن و دنبال کردن برند ریمل
با توجه به برس ریمل و مایع داخلی آن، به هیچ عنوان از ریمل موجود در فروشگاه ها برای آزمایش استفاده نکنید، زیرا کاملاً غیربهداشتی است و می تواند سلامت چشم شما را به خطر بیندازد. به آرامی
اکثر ایرانی ها از چشم و ابرو مشکی استفاده می کنند، بنابراین آرایشگاه ها ریمل مشکی می فروشند، اما اگر موهای روشنی دارید، می توانید از ریمل قهوه ای برای آرایش استفاده کنید.
باید از قبل بدانید که می خواهید از ریمل ضد آب استفاده کنید یا معمولی، اگر شناگر هستید یا از لنز استفاده می کنید و اگر چشمان حساسی دارید باید از ریمل ضد آب استفاده کنید. شما می توانید، اما به شرطی که یکی از آنها نباشید. در موارد فوق بهتر از کژال است. به طور مرتب آن را روی چشمان خود استفاده کنید زیرا ریمل ضد آب می تواند مژه های شما را پاره کند.
اگر فردی دقیق هستید، بهتر است از ریمل خمیده استفاده کنید تا وقتی ریمل می زنید، تمام مژه ها را بپوشاند. شایان ذکر است که استفاده از ریمل منحنی راحت تر است. برس صاف برای پوشاندن آخرین مژه ها در گوشه چشم مناسب نیست. اما برس منحنی برای گوشه چشم بهتر خواهد بود.
سرفصل های اصلی این صفحه
ریمل قابل شستشو
همانطور که از نام چنین ریملی پیداست، می توانید به راحتی آن را بدون پاره شدن مژه ها بشویید. چنین ریملی با مژه ها بهترین عملکرد را دارد و به سلامت مژه ها آسیبی نمی رساند. موقعیت مژه ها با ریمل قابل شستشو بهتر است و مژه ها بدون چسبیدن به هم تک تک می شوند. کسانی که عینک می زنند بهتر است از این نوع ریمل استفاده کنند تا مژه ها هنگام لمس عینک احساس بدی نکنند. برای پاک کردن آرایش از صورت بهتر است از محلول پاک کننده آرایش استفاده کنید، اگر چنین محلولی ندارید می توانید ریمل را با آب نیز بشویید. نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که بعد از شستن صورت، ممکن است لکه های سیاه ناشی از ریمل روی مژه پایین باقی بماند که جای نگرانی نیست و پس از شستن آن از بین می رود.
همانطور که باید به مارک ریمل توجه کنید، باید به فرم برس نیز توجه کنید، زیرا شکل قلم مو با نوع آرایش مورد نظر شما بسیار متفاوت است. این نوع برس ها عبارتند از:
برس معمولی یا کلاسیک
این برس ها از موهای کوتاه استفاده می کنند که اندازه آنها بسته به نوع انتخابی شما متفاوت است، بنابراین می توان از آنها برای کاربردهای مختلف استفاده کرد. از برس ها اغلب برای افزایش طول مژه ها استفاده می شود و همچنین خوب است بدانید که مژه ها بلندتر خواهند بود.
برس لاستیکی
اخیراً، انواع موهای تولید و عرضه شده از لاستیک ساخته می شوند. این طرح برای انعطاف پذیری بالا در هنگام آرایش استفاده می شود. این مدل ریمل به راحتی خشک نمی شود و ماندگاری بالایی دارد.
برس بیضی شکل
یک اصل وجود دارد، هر چه موهای برس شما بلندتر باشد، مژه هایتان بلندتر ظاهر می شوند، پس در انتخاب ریمل با برس بیضی دقت کنید، زیرا شکل بیضی برس از ریزش تمام مژه ها جلوگیری می کند. مژه ها در گوشه چشم. ! به زیبایی مژه ها کمک می کند.
برس های مدل ساعت شنی
طراحی برس مانند آینه است به این صورت که در وسط و انتهای آن پهن تر است و باید توجه داشت که این برس ها مادام العمر دارند. . کوتاه
یکی از نکاتی که در خرید ریمل باید به آن توجه کرد؟
ریمل در رنگ های مختلف نیز به فروش می رسد، اما آیا این رنگ ها برای آرایش چشم موثرند؟ ریمل آبی برای افرادی با چشم های رنگی مناسب است و کسانی که می خواهند جذاب تر به نظر برسند می توانند از ریمل قهوه ای استفاده کنند اما در کل ریمل مشکی همچنان طرفداران زیادی دارد.
خود ایرانی ها از مژه و موی مشکی استفاده می کنند پس ریمل مشکی در ایران طرفداران خاصی دارد و به همین دلیل از ریمل مشکی هم استفاده می کنند توجه داشته باشید که رنگدانه های قهوه ای در ریمل وجود دارد. کاملا مشکی نیست، با این رنگ فاصله زیادی دارد.
تاریخ انقضای ریمل
ماندگاری ریمل نسبت به سایر محصولات زیبایی کمتر است بنابراین بهتر است در هنگام خرید به تاریخ انقضای آن توجه کنید. از آنجایی که ریمل مرطوب است 100 درصد آلودگی ها را به خود جذب می کند پس بهتر است پس از اتمام تاریخ انقضای ریمل آن را پاک کنید زیرا چشم های زیبای شما سلامت خود را از دست می دهد. سعی کنید یک ریمل گران قیمت نخرید تا بعد از انقضا آن را بیرون بیندازید و از آنچه خرج کرده اید احساس ناراحتی کنید.

https://fatemehhabashi.com/choosing-a-suitable-mascara/