از آنجایی که گرفتن بک لینک از سایتی معتبر و پربازدید میتواند در رتبه سایتها در گوگل بسیار مؤثر باشد، اکثر شرکتها و کسب و کارها برای بهبود رتبه سایت خود به فکر خریدن رپورتاژ خبری میافتند. گوگل بیان کرده است سایت هایی را که محتوای با ارزش، جدید و مفیدی را ارائه نمی کنند از لیست خود حذف می کند. مهمترین نکته ای که در خصوص تفاوت این دو لینک میتوان به آن اشاره کرد، میزان تاثیرگذاری آنها در اعتبار دامنه و سئوی سایت است. دلیل آن نیز مشخص است. نکته دیگر این است که هر کسی که به سایت شما می آید معمولاً در آن زمینه فعال است و گوگل میتواند این موضوع را از جستجو های قبلی او متوجه شود به طور مثال اگر شما در زمینه آموزش سئو فعالیت میکنید افرادی به سایت شما سر میزنند که در زمینه مارکتینگ و سئو فعال بوده اند اگر اینچنین نباشد برای گوگل شک بر انگیز خواهد بود. تاثیر رپورتاژ آگهی بر رتبه سایت، امری است که نمیتوان آن را انکار کرد و میتوان گفت صاحبان کسب و کار بیشتر با هدف افزایش رتبه سایت برای آن هزینه میکنند.

رپورتاژ آگهی طبیعی منتشر کنید

اگر میخواهید از رپورتاژ آگهی و هزینه ای که پرداخت میکنید نتیجه بیشتری بگیرید، بهتر است محتوای رپورتاژ شما به گونهای باشد که کاربران متوجه تبلیغاتی بودن آن و همچنین پرداخت هزینه از طرف شما نشوند قبلا در این صفحه در مورد آن کاملا صحبت شده است. توجه داشته باشید منظور ما از رپورتاژ، آگهی خوب در یک سایت معتبر در جایگاه مناسب است. اگر سایت شما در زمینه یک تخصص خاص فعالیت دارد، سایتهایی که در زمینه کاری شما هستند و پربازدید و از اعتبار بالایی برخوردارند میتوانند به رتبه سایت شما کمک کنند. این بک لینک ها دارای اعتبار و قدرت بسیار بالایی هستند که امروزه به شدت مورد استقبال وبمستران و سئوکاران جهت لینک سازی قرار گرفته است. تاثیر رپورتاژ بیشتر از بک لینکهای پروفایلی است. از طرفی چون این رپورتاژ باعث بهتر شدن رتبه سایت شما در گوگل میشود، برای شما و مشتری بسیار کاربردی است. حال ممکن است لینک شما از طریق خرید بک لینک وارد سایت مورد نظر شده باشد و یا حتی به صورت طبیعی ایجاد شده باشد. تعداد بک لینک ها را در نظر بگیرید و سعی کنید از 3 بک لینک بیشتر نشود.

قیمت خرید رپورتاژ چقدر است؟

اما بعد از تبلیغات در سایت های رپورتاژ آگهی، دیگر نیازی نیست برای تمدید آن هزینه ای پرداخت کنید. به شما خواهیم گفت که چگونه بهترین قیمت رپورتاژ را در وب سایتهایی مثل سئوسل انتخاب کنید. بک لینک ها حکم زمانی را دارند که یکی از دوستانتان بوتیک یا رستورانی را به شما پیشنهاد میدهد و چون شما به دوست خود اطمینان دارید، حتما به آن رستوران و بوتیک سر میزنید. به طور مثال زمانیکه یک سایت فیلتر میشود می بینید که کم کم اعتبار آن سایت از دست میرود که نمونه بارز این موضوع میباشد. زیرا در طول روز افراد زیادی از سایتهای خبری دیدن میکنند و حداقل یک بار در روز خبری را در آن را میخوانند. چرا که آگهی شما بعد از منتشر شدن از سایت حذف نخواهد شد. شاید اگر رپورتاژ در بیشتر دیده شدن سایت هیچ تاثیری نداشت، کمتر کسی آن را انجام میداد. اگر توجه کرده باشید، مردم دیگر به بنرهای تبلیغاتی سطح شهر توجه نمیکنند، کاتالوگ های تبلیغاتی را بدون خواندن محتوای داخلی آن میبندند.

امروزه اکثر دانشجویان، به دلیل عدم وجود سرمایه اولیه و توانایی سرمایه گذاری، به صورت های فردی یا گروهی اقدام به طراحی یک وب سایت برای خود و یا گروه دانشجویی خود تحت عنوان «استارت آپ» کرده اند. اگر به صفحه فروش لینک این سایت مراجعه کنید، متوجه میشوید که قیمت اغلب بک لینک های موجود نسبتا ارزان است و پکیج گرانقیمت خاصی در این سایت مشاهده نمیکنید. هدف از منتشر کردن محتوای رپورتاژ آگهی این است که شما میتوانید به کمک محتوای خاص متناسب با کسب و کار خود به کاربر درک و حس درستی از محصولات و برند خود را منتقل کنید. اگر بودجه مالی مناسبی دارید پیشنهاد می شود که از روش های تبلیغات رپورتاژ آگهی و تولید محتوای مناسب (که منجر به دریافت بک لینک به صورت طبیعی خواهد شد) در کنار هم استفاده کنید. این نوع تبلیغات با سایر روش های تبلیغاتی، هدف مشترکی را دنبال میکنند. اعتبار دامنه یا "DA": این عدد بین یک تا 100 است و نشاندهنده ارزش و اعتبار کلی دامنه وبسایت نزد موتورهای جستجو است. و الا امروزه از هر استارت آپ هزار مورد مشابه ایجاد شده است. ما در انجام پروژه های سئو کاربران خود، از رپورتاژ ها کمک میگیریم، اما بعد از لینک بیلدینگ حرفه ای و نزدیک کردن تعداد و کیفیت بک لینک ها نسبت به رقبا خواهیم دید که سایت رشد می کنید. این موارد قبلا توسط تیم خوب سئوسل در آدرس https://seocell.ir/buy-reportage/ توضیح داده شده است.