اولا که این نکته را به خاطر داشته باشید که در خارج از کشور هم مثل ایران بکلینک های فله ای و انبوه به قیمت بسیار ارزانی فروخته می شود. یعنی در هنگامی که گوگل یک بار در مورد سایتی مشکوک به تخلف شود، دیگر نمی تواند مثل قبل به آن سایت اعتماد کند. از نظر گوگل خرید بک لینک ها یعنی دستکاری در نتایج جستجو و از بین بردن کیفیت سئو و همین امر موجب میشود زمانی که بک لینک های شما از تعدادی وبسایت پاک شود سریعا توسط گوگل شناسایی میشوند و پس از آن شما شاهد این خواهید بود که سایت شما در نتایج جستجوی گوگل روز به روز افت خواهد کرد. متن رپورتاژ آگهی علی بابا را میتوان به عنوان نمونه موفق و صحیح از رپورتاژ آگهی در روابط عمومی دانست. در واقع در برخی از موارد ما به وضوح مشاهده کرده ایم که سایت های خبری تاثیر بیشتری نسبت به سایت های عمومی داشته اند چراکه گوگل سایت های خبری را در تمامی حیطه ها شناخته است و به نوعی این سایت ها آزادی کامل را دارند تا در تمامی زمینه ها فعالیت نمایند و از این رو میتوانند به هر وب سایتی در هر زمینه ای نیز لینک بدهند بدون اینکه غیر مرتبط به شمار آیند.

این سوالیه که خیلی از کاربرا از ما میپرسن. استفاده از مزیت رقابتی این شرکت ها میتواند برای شما سودمند باشد، البته در انتخاب مجموعه ای که میخواهید با آن قرارداد انتشار رپورتاژ آگهی ببندید بسیار دقت کنید. هدف از استراتژی بازاریابی محتوا بوسیله رپورتاژ ایجاد مزیت رقابتی و ایجاد ارزش بیشتر برای مشتریان است یعنی چیزی بیشتر از آنچه رقبا قادر به انجام آن هستند. میان تیترها در مقایسه با دو مورد اول از اهمیت کمتری برخوردار است اما به دلیل تقسیمبندی متن توسط میان تیترها، بسیار مهم هستند. این مورد با اینکه سیگنال ضعیفی را ارائه مینماید اما میتواند در دراز مدت تاثیر بسزایی بر روی وب سایت داشته باشد. با اینکه سیگنال ضعیفی ارائه میشود اما در مقابل بسیاری از فاکتورهای سئو هنوز هم یکی از برترین ها محسوب میشود که ما به شدت توصیه میکنیم از این روش در لینک سازی استفاده کنید. اپلیکیشن نوار تولیدکننده و ارائه دهنده، کتابهای صوتی در ایران است. تخفیفان در این گزارش خبری متنی وبلاگی را در فرمت خبر منتشر کرده است. در واقع رپورتاژ یک متن خبری و در قالب یک گزارش توسط یک رسانه منتشر میشود، اما عامل نهفته و تقریبا پنهان این گونه گزارش ها، اطلاع رسانی و یا برند سازی در راستای منافع آگهی دهنده است. 

در گام اول به خوبی تیتر انتخاب شده برای این رپورتاژها را بررسی کنید. در بررسی نمونه رپورتاژ آگهی ها، به این نکات دقت کنید! در این صورت انتشار محتوا در این سایت برای رتبه سایت و افزایش ترافیک ورودی سایت شما مفید خواهد بود. کاملا مرتبط نیست اما به طور کلی پیج رنک بالای صفحات به رتبه بندی بهتری منجر می شود. این گزینه نیز به طور موقت باعث تغییر در رتبه بندی ها می شود. استفاده از بک لینک های با کیفیت و رپورتاژ های آگهی با محتواهای جذاب، می تواند بازدید وبسایت شما را بالا ببرد؛ اما این نکته مهم قابل ذکر است که اگر بک لینک ها و رپورتاژ های آگهی وبسایت شما در وبسایت های پر بازدید و معتبر منتشر نشود، نمی تواند در رتبه گیری سایت شما اثر گذار باشد. در این نمونه رپورتاژ آگهی که تخفیفان در اردیبهشت ۹۷ آن را منتشر کرده است میتوانیم سبکی متفاوت از رپرتاژ را مشاهده کنیم. رپورتاژ آگهی اگر در رسانه های معتبر و مرتبط منتشر شود ( که یکی از اصول اولیه رپورتاژ همین است) میتواند تاثیرات شگرف و مثبتی را برای کسب و کار شما داشته باشد. بنابراین اگر دید اقتصادی داشته و می خواهید از سایتتان درآمد کسب کنید، بایستی از خرید بک لینک استفاده کنید.

از این رو پیشنهاد می کنیم برای آشنایی با تمام اطلاعات مربوط به این زمینه به صفحه خرید بک لینک مراجعه کنید و جامع ترین اطلاعات در مورد تاثیر انواع بک لینک ها را بخوانید، سپس اقدام کنید. به گزارش ایسنا، تکنیکهایی که در افزایش سئو سایت استفاده میشود، به طور کلی به سه بخش کلاه سفید، کلاه سیاه و کلاه خاکستری تقسیم میشود که رپورتاژ آگهی از نوع سوم است. در صورتی که سایت لینک دهنده از لحاظ محتوایی ارتباط زیادی با سایت شما نداشته باشد، سایت شما در نتایج جستجو قرار نخواهد گرفت. در این بین لینک هایی که از رپورتاژ آگهی به سایت شما داده میشود، یکی از قدرتمندترین انواع لینک است. در لینک زیر میتوانید متن کامل این نمونه رپورتاژ آگهی را مطالعه کنید. معمولاً در خبر رسمی کسبوکارها رویدادی را به مخاطبان اطلاعرسانی میکنند. پیشنهاد ما این است که شما نهایتاً 2 الی 3 درصد از کلمات را میتوانید به همان کلمه کلیدی اصلی تبدیل کنید. نتایج به دست آمده از یک نظر سنجی در سال ۲۰۱۸ به این صورت بود که : کسب و کار هایی که از رپورتاژ آگهی برای تبلیغات خود استفاده کرده بودند حدود ۹۰ درصد در زمینه آگاه سازی از برند خود موفق بوده و حدود ۷۰ درصد نیز در زمینه برند سازی توانسته بودند به اهداف خود دست پیدا کنند.

لینک خرید رپورتاژ:

https://www.tesmino.com/reportage/